zaterdag 17 november 2007

Tuinstudio

Van de week heb ik mijn tuinstudio weer ingericht. Dat betekend sjouwen met lange takken uit het bos. Onder de veranda heb ik een cameraplek gemaakt. De camera ligt hier op vijf gele kratjes met daarop een rijstzak voor de stabiliteit. Mijn camouflagenet hangt vanaf het dak naar beneden. Ik kan dus de vogeltjes wel zien maar ze zien mij niet. Met wat bessentakjes voor de kleur (zie foto's hiernaast) is het geheel klaar voor gebruik. Ik heb natuurlijk wel allerlei soorten vogelvoer opgehangen zodat de vogels ook werkelijk naar de tuin toe willen komen. Nu sta ik dus af en toe een paar uurtjes te wachten met de camera in de aanslag. Tot nu toe zijn er alleen bekende soorten geweest (koolmees, pimpelmees, huismus, roodborst end.)Ik hoop binnenkort (als het kouder wordt) ook een paar minder bekende soorten te kunnen platen.

Geen opmerkingen: